نزوی میں عدالتِ اوّل نے دو تجارتی اداروں کے خلاف دو عدالتی فیصلے جاری کیے جو کہ کنزیومر پروٹیکشن قانون اور اس کے ایگزیکٹیو ریگولیشنز کی خلاف ورزی کرنے پر شاہی فرمان نمبر (66/2014 AD) کے ذریعے جاری کیے گئے،


عدالت نے سزائیں اور جرمانے جاری کیے۔


پہلے حکم کے حقائق کا خلاصہ انتظامیہ کو ایک صارف کی طرف سے شکایت موصول ہونے پر کیا گیا ہے کہ اس نے ایک ٹریول ایجنسی کے ساتھ معاہدہ کر کے (175) عمانی ریال کی رقم میں جمہوریہ بنگلہ دیش کا ٹکٹ بک کرایا، اور کورونا کی وجہ سے وبائی مرض کے باعث ایئرلائن کے ٹکٹ منسوخ کر دیے گئے،

جس کے نتیجے میں شکایت کنندہ نے ٹکٹ کی رقم کی واپسی کا مطالبہ کیا لیکن دفتر نے یہ بہانہ بنا کر رقم واپس کرنے سے انکار کر دیا کہ ایئر لائن اس کی واپسی کی ذمہ دار ہے جس پر شکایت کنندہ کو جمع کرانے پر مجبور کیا گیا۔


انتظامیہ کو اس کی شکایت، جس نے ضروری اقدامات کیے اور اسے پبلک پراسیکیوشن کے حوالے کر دیا، جس نے تحقیقات کا آغاز کیا اور اسے مجاز حکام کے حوالے کر دیا جس نے ایک حکم جاری کیا جس میں ملزم کو مناسب طریقے سے سروس فراہم نہ کرنے کے جرم میں سزا سنائی گئی تین ماہ قید کی سزا۔

اور ساتھ ہی اسے عوامی حق کے لیے (100) عمانی ریال کا جرمانہ کیا گیا، اور اس پر قانونی اخراجات کا الزام عائد کیا گیا، اور ایک سرکاری ملازم نے اسے مدعی کو ٹکٹ کی قیمت کے باقی (75) ریال ادا کرنے کا پابند کیا۔

دوسرا کیس کچھ اس طرح کا تھا


جہاں تک دوسرے حکم کا تعلق ہے تو اس کے حقائق کا خلاصہ یہ ہے کہ انتظامیہ کو ایک صارف کی طرف سے شکایت موصول ہوئی کہ اس نے ایک دکان سے دھوپ کے چشمے خریدے ہیں اور استعمال کرنے پر اسے حیرت ہوئی کہ وہ درست نہیں ہیں اور ان کے ذریعے دیکھ نہیں سکتے۔


متبادل یا رقم کی واپسی کے لیے شکایت کنندہ کو محکمے کے پاس اپنی شکایت درج کرنے پر اکسایا، جس نے ضروری اقدامات کیے اور اسے مجاز حکام کے حوالے کر دیا جس نے ایک فیصلہ جاری کیا جس میں ملزم کو مال واپس نہ کرنے یا اس کا تبادلہ نہ کرنے کا مجرم قرار دیا گیا،
نزوی عدالت نے 2 تجارتی اداروں کے خلاف سزائیں اور جرمانوں کا حکم جاری کیا ہے

اگر مدعی کو اس میں کوئی خرابی معلوم ہوئی۔ اور معطلی کے نفاذ کے ساتھ مشترکہ حق (2000) عمانی ریال کے لیے اس کے لیے ہر ایک کو جرمانہ کرنا، اور ان کے درمیان قانونی اخراجات یکساں طور پر برداشت کرنا۔

کنزیومر پروٹیکشن اتھارٹی تمام تاجروں اور سپلائرز سے مطالبہ کرتی ہے کہ وہ کنزیومر پروٹیکشن قانون کی دفعات اور اس کے انتظامی ضوابط کی پابندی کریں، شفافیت اور ساکھ کی پابندی کریں، اور صارفین کو اشیا اور خدمات کی تشہیر کرتے وقت جھوٹے اور گمراہ کن اشتہارات اور اشتہارات سے دور رہیں